CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 18, 2008

Ucapan Ketua Editor Perintis 2008

The next speech that i found is this speech, for the school mag, Perintis. Last year i was the asst. editor and this year, i reached my target, Head of Editorial Board....so i made a speech to fill up the page for Ketua Editor...huuhhu aku mmg la giler kuase yg teramat! ahhaha so,the mag this year will be filled with my face!! ahaha.....u'll gonna see Mohd Adi Lokman's name bersepah dlm mag tu nanti!! hahaha




Ketua Editor : Mohd Adi b Lokman (akuOVERthePAGAR)
Naib K. Editor : Athirah Khalid (a.k.a Mr Paeh!!!!!)






Setiausaha : Nurliyana Farhana Abd Karim
Naib Setiausaha : Nurul Izzaty Rafi










Cameraman : Amirul Syafiq Mohd Ghazali
Wartawan Kepochii : Naquib Faeez Makhzun




Sidang Redaksi 2008









Team PERINTIS 08, farewell Cikgu Azura yg akan pindah ke Kedah!!





THIS IS THE SPEECH!!!
-------------------------------------------------------------------------------------
Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Seutus warkah, bersulam bicara.

Syukur ke hadrat ilahi, Majalah Perintis Edisi ke 15 dapat diterbitkan dengan jayanya tahun ini. Majalah Perintis yang acap kali menggamit seribu satu memori berlandaskan rentetan peristiwa di sekolah ini, sudah tentu menjadi penantian ramai. Justeru itu, edisi ke 15 ini dihasilkan khas buat warga SMK Seksyen 11…

Setinggi-tinngi penghargaan ditujukan buat Pn Azura Saad yang memberi banyak tunjuk ajar sepanjang proses penghasilan Majalah Perintis ini. Proses penyelenggaraan berjalan lancer. Sekalung tahniah juga ditujukan buat seluruh team Sidang Redaksi kerana telah banyak berkorban masa, tenaga mahupun wang ringgit dalam penerbitan majalah sekolah ini. Dengan hasil kerjasama dan penat lelah kalian, maka anda boleh berbangga kerana telah berjaya menerbitkan majalah ini.

Selain itu, saya juga ingin mengambil penuang dalam ruangan ini untuk mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada guru-guru atas segala nasihat dan bimbingan. Saya juga amat terharu dan amat berterima kasih kepada guru penasihat yng telah menaruh kepercayaannya kepada saya untuk menerajui Sidang Redaksi sebagai Ketua Editor majalah Perintis edisi ke 15 ini. Proses penghasilan majalah yang berliku-liku serta mencabar telah memberikan pelbagai pengalaman kepada saya.

Justeru, akan saya gunakan segala pengalaman ini di waktu akan datang.
Semoga edisi Perintis kali ini dapat meninggalkan nostalgia yang bermakna kepada seluruh warga sekolah. Diharap segala memori akan terus diabadikan sebagai kenangan terindah. Saya juga berharap agar Majalah Perintis akan terus menyemarakkan sinarannya di masa akan dating dengan isi yang lebih mantap.

Sekian terima kasih.

(MOHD ADI B LOKMAN)
Ketua Editor

2 comments:

Pzaewx Skars. said...

waah sure ah ko ni kreatif. ade tak artwork ko yg boleh share? nak jugak tengok. heh. boleh?

akuOVERthePAGAR said...

hey there....firstly thanx for dropping by...nanti aku letak artwork aku....aku gtau ok?!