CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 5, 2009

Result SPM & kenapa cikgu itu hampa???!!

hey hey!!
lama gile x update blog.... sejak jadi 'Penganggur Terhormat' ni kan...xde mase nk update blog...banyak sgt story2 yang x dpt nk share ngan korang...

result SPM! msti ade yg tanye2 brape aku dpt.... well, memandangkan otak saye yang dh banyak masok angin ngan banyak minum semut....xde la pndai mane sgt pon.... 6A 1B & 4C hahaha....... yang C tu....seme science subject!! tapi happy gile sbab x penah2 lulus dr form 4...tetibe dpt C....kire ok la tu kan?! bukannye aku nk jadi doctor ke atau ape2 yg bekaitan ngan science.... medical doctor....NO WAY!! tapi aku skang pon dh jadi doctor.... Doktor Pakar Sakit Hati & Perasan....hahahah......

aritu g skola....and jumpa cikgu Suaibah(bio teacher) she said my result is not too bad....kinda qualified to be in science stream...so dia ckp
Pn Suaibah : "kalau nak amek asasi science, result kamu mmg x lepas ni. tapi takpe, awak bole apply matrix....then lpas tu baru masuk medic line"

Adie : "cikgu, saye taknak buat science la.....cita2 saye mmg xde kene mengena pon ngan science stream....."

Pn Suaibah : "habis tu kamu nak buat ape?"

Adie : "Saya nak buat MassComm cikgu(dengan nada konfeden teramat)"

Pn Suaibah : "laaaa.....kalo mcm tu penat2 je saye ajar kamu biology....(padehal aku dpt C!!!)"

lepas tu, dengan muka yang hampa, cikgu itu berlalu pergi......hahahhaha.....cian cikgu suaibah....kpale otak aku ni xdee la pndai mane kan....and i think i dont really want to waste my time studying la....i'm more to skill...so, MassComm....here i come!!!



p/s: korang rase kan, layak ke adie amek mascomm??!

1 comments:

Anonymous said...

cakap kat cikgu suaibah
x rugi pun mencurahkan ilmu
selagi ada org yg menggunakannya
cikgu x rugi apa2 pun
aku akan cuba buktikan